APEL PUBLIC: Luați măsuri urgente de dotare a școlilor cu infrastructura necesară cursurilor online

FSLI: APEL PUBLIC către instituțiile statului: Luați măsuri urgente de dotare a școlilor cu infrastructura necesară cursurilor online; sistemul de învățământ riscă să se blocheze! Federația Sindicatelor Libere din Învățământ atrage atenția Continuare »

Covid-19: Probleme care decurg din aplicarea Ordinului comun MEC/MS

Astăzi, Federația Sindicatelor Libere din Învățământ a înregistrat la Ministerul Educației și Cercetării  Adresa nr. 10108/17.09.2020 prin care atrage atenția asupra problemelor și neclarităților generate de ordinul comun MEC-MS. În același timp, Continuare »

Mesajul Președintelui FSLI cu ocazia deschiderii anului școlar 2020-2021

Dragi elevi, angajați din sistemul de educație și părinți, pregătiți-vă să fiți puternici! Va fi un an școlar dificil, cu multe obstacole și necunoscute, un an școlar fără precedent în țara noastră. Continuare »

A fost lansat Programul național de formare “Profesor în Online”

Federația Sindicatelor Libere din Învățământ (FSLI), în calitate de Furnizor al Programului de formare “Profesor în Online”, împreună cu Digital Nation, în calitate de Furnizor al instrumentelor și metodologiei de formare în Continuare »

Testarea întregului personal din învățământul sucevean are iz electoral!

Intenția Primăriei Suceava de a testa, la început de an școlar, toți angajații din  învățământul preuniversitar din municipiu nu rezolvă problema siguranței din școli. O astfel de intenție naște multe întrebări. Cum Continuare »

 

Raportul privind activitatea ASI Suceava în ultimii doi ani

A trecut o perioadă de 2 ani de când Alianţa Sindicatelor din Învăţământ Suceava are o nouă conducere. Întâlnirea de astăzi este un prilej pentru toţi, Biroul executiv al ASI Suceava, cât şi pentru fiecare grupă sindicală în parte, de a prezenta activitatea desfăşurată, făcând o analiză a evoluţiei organizaţiei noastre în context sindical, social şi politic.   Retrospectiv privind, putem afirma că am parcurs o perioadă marcată de numeroase confruntări şi schimbări în viaţa politică, cu promisiuni neonorate faţă de sistemul învăţământului, fapt ce denotă o lipsă de omogenitate şi mai ales o lipsă de viziune coerentă şi unitară pentru reformarea întregului sistem.

Descarcă raportul integral (.pdf)