Inechitățile generate de Legea salarizării pot fi înlăturate

Federația Sindicatelor Libere din Învățământ, supune atenției Comisiei de muncă din Camera Deputaților,  prin adresa înregistrată cu nr. 4254 / 5 noiembrie 2018, următoarele inechități generate de aplicarea Legii – cadru nr. Continuare »

CCM la nivelul județului Suceava se prelungește de drept!

Întrucât, până la data de 17 octombrie 2018, niciuna dintre părțile semnatare nu a avut inițiativa renegocierii Contractului Colectiv de Muncă la Nivelul Grupului de Unități ale Inspectoratului Școlar Județean Suceava, acesta Continuare »

FSLI cere încă 35 milioane lei pentru plata dobânzilor

Este necesar ca, la rectificarea bugetului de stat pe anul 2018, să se suplimenteze fondurile necesare punerii în executare a hotărârilor judecătorești având ca obiect acordarea de daune-interese moratorii sub forma dobânzii Continuare »

MEN garanteaza că orele efectuate în regim de plata cu ora vor fi achitate integral

Astăzi, 25.10.2018, a avut loc la Ministerul Educației și Cercetării o întâlnire în cadrul căreia s-au abordat  probleme legate de programul EDUSAL, întâlnire solicitată de FSLI în urma deciziei luată în ședința Continuare »

În contextul birocratizării, FSLI cere anularea completarii declarației din L153

Federația Sindicatelor Libere din învățământ a solicitat Ministerului Muncii și Justiției Sociale emiterea unui ordin de ministru de modificare a Ordinului ministrului muncii și justiției sociale nr. 2169/2018 de aprobare a Metodologiei Continuare »

 

Raportul privind activitatea ASI Suceava în ultimii doi ani

A trecut o perioadă de 2 ani de când Alianţa Sindicatelor din Învăţământ Suceava are o nouă conducere. Întâlnirea de astăzi este un prilej pentru toţi, Biroul executiv al ASI Suceava, cât şi pentru fiecare grupă sindicală în parte, de a prezenta activitatea desfăşurată, făcând o analiză a evoluţiei organizaţiei noastre în context sindical, social şi politic.   Retrospectiv privind, putem afirma că am parcurs o perioadă marcată de numeroase confruntări şi schimbări în viaţa politică, cu promisiuni neonorate faţă de sistemul învăţământului, fapt ce denotă o lipsă de omogenitate şi mai ales o lipsă de viziune coerentă şi unitară pentru reformarea întregului sistem.

Descarcă raportul integral (.pdf)