Mesajul Președintelui FSLI cu ocazia începutului de an şcolar 2018-2019

Emoţia, încrederea, speranţa, vibraţia, zâmbetul, toate acestea văzute în prima zi de şcoală pe chipurile elevilor, care deschid uşile sălilor de clasă închise atâtea zile peste vară, sunt hrană pentru cei care Continuare »

Federaţia Sindicatelor Libere din Învăţământ a realizat un sondaj de opinie în rândul angajaţilor din sistemul de educaţie privind situaţia în care se află în acest moment unităţile de învăţământ din România. Continuare »

Rezultatele întrecerilor din cadrul Spartachiadei Profesorilor, ediția a VI-a

  În perioada 21-23 iunie 2018, la Suceava, s-a desfășurat ediția a VI-a a Spartachiadei Profesorilor sub egida Centenarului Marii Uniri. An de an, evenimentul este organizat de Alianța Sindicatelor din Învățământ Continuare »

În anul Centenarului unim profesorii din România, Cernăuţi şi Republica Moldova la Spartachiadă

Alianța Sindicatelor din Învățământ Suceava, afiliată Federaţiei Sindicatelor Libere din Învăţământ organizează şi în acest an ”Spartachiada Profesorilor”, care a ajuns la cea de-a VI-a ediție. Evenimentul din acest an se desfășoară Continuare »

MEN are în intenție recuperarea unor sume de bani în mod ilegal

Federația Sindicatelor Libere din Învățământ a înaintat Ministerului Educației Naționale o adresă prin care trage un semnal de alarmă asupra intenției MEN de a recupera în mod ilegal niște sume de bani. Continuare »

 

Raportul privind activitatea ASI Suceava în ultimii doi ani

A trecut o perioadă de 2 ani de când Alianţa Sindicatelor din Învăţământ Suceava are o nouă conducere. Întâlnirea de astăzi este un prilej pentru toţi, Biroul executiv al ASI Suceava, cât şi pentru fiecare grupă sindicală în parte, de a prezenta activitatea desfăşurată, făcând o analiză a evoluţiei organizaţiei noastre în context sindical, social şi politic.   Retrospectiv privind, putem afirma că am parcurs o perioadă marcată de numeroase confruntări şi schimbări în viaţa politică, cu promisiuni neonorate faţă de sistemul învăţământului, fapt ce denotă o lipsă de omogenitate şi mai ales o lipsă de viziune coerentă şi unitară pentru reformarea întregului sistem.

Descarcă raportul integral (.pdf)