Toți salariații primesc vouchere în valoare de 1450 lei

Soluția propusă de FSLI, pentru a ieși din impasul legat de vouchere, de a se acorda suma de 1450 lei, indiferent dacă salariații au lucrat un an sau mai puțin, în intervalul Continuare »

Regulamentul privind acordarea voucherelor de vacanță

În ședința Comisiei paritare de la nivelul ISJ Suceava a fost aprobat Regulamentul privind acordarea voucherelor de vacanță. Prezentul Regulament reprezintă cadrul general care reglementează acordarea voucherelor de vacanță salariaților din cadrul unităților/instituțiilor Continuare »

Guvernul României încalcă prevederile Constituţiei şi intervine în deciziile instanţelor de judecată

Federaţia Sindicatelor Libere din Învăţământ atrage atenţia asupra faptului că Guvernul României încalcă prevederile Constituţiei, privind separaţia puterilor în stat, întrucât intervine în deciziile instanţelor de judecată. FSLI a solicitat Avocatului Poporului Continuare »

Campanie de strângere de semnături pentru majorarea salariilor personalului nedidactic din şcoli

Membrii Alianței Sindicatelor din Învățământ (ASI) Suceava, personal didactic şi didactic auxiliar, se alătură campaniei naționale de strângere de semnături pentru susținerea personalului nedidactic din şcoli.. Citeşte mai mult pe Monitorul de Continuare »

Angajații CCD trebuie să beneficieze de majorările salariale de la 1 martie 2018

Alianța Sindicatelor din Învățământ Suceava a fost sesizată cu privire la faptul că personalul didactic angajat al caselor corpului didactic nu a beneficiat de majorarea cu 20% a cuantumului brut al salariilor Continuare »

 

Precizări privind achiziționarea voucherelor de vacanță

Având în vedere că în perioada imediat următoare unitățile de învățământ trebuie să achiziționeze voucherele de vacanță, facem câteva precizări. Fiecare unitate școlară trebuie să facă un calcul în funcție de numărul de vouchere si de valoarea lor nominală. In funcție de valoarea rezultată, unitățile de învățământ se pot încadra în următoarele variante:

  1. Valoarea este sub 132.519 lei și atunci se urmează procedura achiziției directe;
  2. Valoarea este peste 132.519 lei și atunci se urmează o procedura de achiziție prin aplicarea procedurilor de licitație deschisă sau licitație restrânsă.

In ambele situații se folosește SEAP.

In cazul 1- procedura de achiziție directă, se parcurg următorii pași:

  1. Se întocmește un referat de necesitate în care se estimează si valoarea achiziției si alegerea procedurii de licitație;
  2. Se caută pe SEAP toți operatorii economici care au în catalog codul cpv necesar achiziției de tichete (79823000-9 servicii de tipărire și livrare) și se alege pe cel care are prețul cel mai mic;
  3. Se publică apoi în SEAP achiziția efectuată.

In cazul 2 procedura de licitație deschisă sau restrânsă, se parcurg următorii pași:

  1. Se întocmește un referat de necesitate în care se estimează si valoarea achiziției si alegerea procedurii de licitație;
  2. Se publică în SEAP un anunț care să cuprindă un caiet de sarcini și o fișă de date;
  3. Se organizează licitația și se anunță câștigătorul;
  4. Se întocmește contractul.

Descarcă Ordinul privind acordarea voucherelor